09 August 2011

Kembara KLCC bersama krew - krew HelloFM dot Net!

Yaa , ini dia satu berita, geng-geng HelloFM dot Net membuat Kembara KLCC berbuka puasa sempena bulan baik Ramadhan Al-Mubarak pada tahun ini, tahun 2011 bersamaan dengan 1432 Hijrah.

Bertarikh pada 13/8/2011 dan 14 /8/2011 iaitu pada hari Sabtu dan Ahad, bertempat di Masjid KLCC Kuala Lumpur.

Pemerhatian dari nuwa,

Nuwa rasa la kan, kembara/perjumpaan ini memang bagus, antara cara umat islam di Malaysia menyambut kedatangan bulan Ramadhan, walaupun sedikit lewat, tapi bagi menghormati bulan yang mulia ini program ini amat bermakna.

Laman web rasmi HelloFM dot Net : http://www.hellofm.net

Dan juga pada pandangan nuwa sendiri, ini adalah salah satu chance member - member di HelloFM boleh berjumpa secara dekat, berkenalan dengan lebih erat dan rapat. Boleh jumpa geng - geng RJ ( Radio Jokey ) yang menyemarakkan HelloFM ni tanpa segan silu dan penat gering senantiasa membantu dan menghiburkan para pendengar setia disana.

Harapan nuwa juga, janganlah ada adegan-adegan yang tidak menyenangkan mata pihak sekitar la ketika program ini berlangsung, al-maklumlah, program anak-anak muda kan. Sememangnya mendapat pandangan buruk terlebih dahulu baru pandangan yang baik dari mata pihak penduduk sekita. Biasalah kita manusia ada baik dan ada juga buruk masing - masing. 

Okeh, berceloteh panjang karang tak memasal orang kutuk nuwa, " mak aih, cam pak ajiieeee ! " . Haa , ni nuwa nak kongsi kan antara aktiviti - aktiviti yang mungkin berlangsung pada tidak kurang dari 2 hari tersebut. 

13 /8 /2011

- Pertemuan Semua Ahli-ahli daripada Hello FM,dari negeri Utara,Timur,Selatan,Barat

- Bergerak ke Kawasan Bazaar Ramadhan untuk Beli Makanan Buka dan Sahur sekali.

- Bergerak Ke Masjid KLCC dan bersiap sedia untuk Aktiviti Berbuka Puasa sekali dengan Maghrib

Okeyh, stop disini, bukan tak nak teruskan intisari program, tapi kita merancang , Tuhan menentukan betul tak ? . itu adalah antara sedikit sebanyak intisari program Kembara KLCC bersama geng HelloFM dot net ! .

Semua perancangan dan kelolaan dilakukan oleh salah seorang RJ kita iaitu RJ Usher, dimana beliau memang penduduk tetap KL. Jadi perancangan kenderaan dan laluan selamat dilakukan oleh beliau.

p/s: ok lah nuwa stop kat sini, macam tak sabar pulak nak tunggu hari sabtu neyh. Walaupun anata feary saya mungkin dapat atau tidak bersama, kita tunggukan sahaja detik perjumpaan :p


2nd p/s: haha ada plak 2nd p/s ek ? . , nanti nuwa update gambar-gambar ketika perjumpaan kelak ek ! 
new updates's : last menet cancel daaa ! kerja melambak menggunung ! adoiiii ! weekends pon kerja neyh >,<"

7 comments:

sharing is caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabung Nuwa Di Hari Tua